Amennyiben valamilyen kéréssel, bejelentéssel, reklamációval kívánja megkeresni társaságunkat, lehetősége van az online ügyfélszolgálaton keresztül ügyintézés indítására.

Az Ügyintézés indítása menüpontban az alábbi kategóriákban tud ügyintézést kezdeményezni:

  • fizetési mód módosítás (Vízművek általi számlabemutatás esetén),
  • fogyasztói adatváltozás bejelentés,
  • csekk pótlás (Vízművek általi számlabemutatás esetén),
  • észrevétel online ügyfélszolgálattal kapcsolatban,
  • számlamásolat kérése (Vízművek általi számlabemutatás esetén),
  • mérőcsere munkalap igénylés,
  • információkérés,
  • reklamáció.

Válaszunkat az Ügyintézés indítás menüpont alatt az Indított ügyek listájában fogja megtalálni. A válaszadásunkról e-mailben is értesítjük.

Az online ügyfélszolgálat használatának előnyei:

  • A bejelentést társaságunk azonnal megkapja, nem kell a postára várni, és biztosan beérkezik.
  • Nyomon követheti ügyének státuszát.
  • Szükség esetén további kiegészítéséket fűzhet a bejelentéshez, vagy kérésünkre a hiánypótlást teljesítheti.
  • A válaszunkat szinte azonnal megkapja, nem kell a postára várni.
  • Az indított ügyeit és a válaszokat a későbbiekben a rendszeren belül bármikor megtekintheti.
online ügyfélszolgalat
online ügyfélszolgalat hangulatképe

Online ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján elérheti.

Ez a honlap sütiket használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához. További információ: Adatvédelmi nyilatkozat

Elfogadom