Nemzetközi arany minősítésú szolgáltató

Amennyiben valamilyen kéréssel, bejelentéssel, reklamációval kívánja megkeresni társaságunkat, lehetősége van az online ügyfélszolgálaton keresztül ügyintézés indítására.

Az Ügyintézés indítása menüpontban az alábbi kategóriákban tud ügyintézést kezdeményezni:

  • fizetési mód módosítás (Vízművek általi számlabemutatás esetén),
  • fogyasztói adatváltozás bejelentés,
  • csekk pótlás (Vízművek általi számlabemutatás esetén),
  • észrevétel online ügyfélszolgálattal kapcsolatban,
  • számlamásolat kérése (Vízművek általi számlabemutatás esetén),
  • mérőcsere munkalap igénylés,
  • információkérés,
  • reklamáció,
  • Vízálló védelem biztosítás,
  • VízPlusz kártya igénylés,
  • locsolási kedvezmény igénybejelentés,
  • gyakori kérdések,
  • honlaptérkép.

Válaszunkat az Ügyintézés indítás menüpont alatt az Indított ügyek listájában a Segíthetünk Önnek? menüpont alatt a Folyamatban lévő ügyek menüpontban fogja megtalálni. A válaszadásunkról e-mailben is értesítjük.

Az online ügyfélszolgálat használatának előnyei:

  • A bejelentést társaságunk azonnal megkapja, nem kell a postára várni, és biztosan, adatvédelmi szempontból is biztonságosan beérkezik.
  • Nyomon követheti a folyamatban lévő ügyintézést.
  • Szükség esetén további kiegészítéséket fűzhet a bejelentéshez, vagy kérésünkre a hiánypótlást teljesítheti.
  • A válaszunkat szinte azonnal megkapja, nem kell a postára várni.
  • Az indított ügyeit és a válaszokat a későbbiekben a rendszeren belül bármikor megtekintheti.
online ügyfélszolgalat
online ügyfélszolgalat hangulatképe

Online ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján elérheti.