Skip to main content

Tisztelt Felhasználó!

Az Ön által használt böngésző elavult, javasoljuk, hogy oldalunkat a megfelelő vizuális megjelenés érdekében korszerűbb (pl.: chrome, firefox, edge, stb.) böngésző használatával keresse fel ismét!

Megértését és együttműködését köszönjük!

Fővárosi Vízművek Zrt.

Customer service

Message sending, online case management

Our customers can indicate administration via Online customer service. Click the button below (English menu can be selected in the upper right corner):

ONLINE CUSTOMER SERVICE
For our customers without a consumption point:
https://ugyfelszolgalat.vizmuvek.hu/Segithetunk/Kapcsolatfelvetel

Call Centre

Failure notice line (7/24)

06 80 247 247

More information about failure notice

Meter-reading record via phone

Via cellular phone: 06 1 450 2777: 
For English language services, please press 9.

Call Centre Service

From abroad: +36 1 247 7777; 

Our central personal customer service office in Budapest

Address: H-1138 Budapest, Váci út 182.

APPOINTMENT BOOKING
The Customer Service Office of Budapest Waterworks offers full-scale administration to our Customers from Monday to Friday during the opening hours as follows:  

Mailing address
Mailing address: H-1397 Budapest, Pf. 512
International Fax No.: +36 1 465 2961 Phone: +36 1 465 2961

Online message: https://ugyfelszolgalat.vizmuvek.hu/Segithetunk/Kapcsolatfelvetel