Az Ön által használt böngésző elavult, javasoljuk, hogy oldalunkat a megfelelő vizuális megjelenés érdekében korszerűbb (pl.: chrome, firefox, edge, stb.) böngésző használatával keresse fel ismét!
Megértését és együttműködését köszönjük!
Fővárosi Vízművek Zrt.
Szeretné közvetlen kapcsolattartó szakmai segítségét igénybe venni műszaki ügye lebonyolításához, vagy szívesen intézné műszaki ügyét elsőbbséggel társaságunknál? Válassza Prémium ügykezelés szolgáltatásunkat!
Prémium ügykezeléssel megrendelhető ügytípusok:
A Fővárosi Vízművek Zrt. minden esetben az érvényben lévő Üzletszabályzatban rögzített ügyintézési határidők mellett nyújtja szolgáltatásait. Azonban azokra az esetekre, amikor Önnek elsőbbségi megoldásra van szüksége, figyelmébe ajánljuk Prémium ügykezelés szolgáltatásunkat.
Díj ellenében közvetlen szakmai kapcsolattartót és elsőbbségi ügyintézést biztosítunk Önnek akár új, akár már folyamatban lévő ügye hatékony elintézéséhez.
Az ügytípusonként megállapított, előkalkulált prémium ügykezelés díjakról itt tájékozódhat.
A szolgáltatás díjszabása ügytípusonként, az ügyintézési feladat összetettsége, munkaerő- és munkaidő igénye alapján került megállapításra.
A szolgáltatás megrendelésekor szükség van:
Közvetlen szakmai kapcsolattartója a megkeresés beérkezésekor első lépésben ellenőrzi, hogy az ügyintézéshez szükséges dokumentumok hiánytalanul rendelkezésre állnak-e, illetve soron kívül jelzi Önnek, ha annak megkezdéséhez további anyagok beadására van szükség.
Hiánytalan megkeresés beérkezését követően készül el a prémium ügykezelés előlegbekérője, amelynek pénzügyi rendezését követően megküldjük az előleg számlát és megkezdődik az ügy elsőbbségi intézése. .
A közvetlen kapcsolattartást, az ügy állásával kapcsolatos tájékoztatást és a dokumentumok gyors befogadását, illetve eljuttatását első sorban elektronikus levelezés útján biztosítjuk.
Szolgáltatásunkat csak azon ügyek esetében érvényesítjük, amelyekre megrendelik a prémium ügykezelést és a díját megtérítik.
A megrendelő nyomtatványon egy felhasználási hely több ügyére vonatkozóan is megrendelheti szolgáltatásunkat, de több felhasználási hely esetén külön megrendelés szükséges.
Szabályainktól eltérő ügyintézést nem áll módunkban biztosítani, illetve szabálytalan közműhasználattal kapcsolatos ügyekre sem fogadunk el megrendelést.
A Megrendelő bármely okból történő elállása folytán a megrendelt szolgáltatás már felmerült költségeit jogosultak vagyunk érvényesíteni.
Az ügyviteli folyamat lezárásaként kerül kiállításra és postázásra a prémium ügykezelés végszámlája.
A prémium ügykelezlés megrendelését az alábbi módokon juttathatja el hozzánk:
A megrendelést követően a gyors információáramlás érdekében a közvetlen kapcsolattartója e-mailben, és telefonon fogja tartani Önnel a kapcsolatot, függetlenül attól, hogy mely csatornánkon intézte hozzánk Prémium ügykezelésre vonatkozó megrendelését.