Tisztelt Felhasználó!

Az Ön által használt böngésző elavult, javasoljuk, hogy oldalunkat a megfelelő vizuális megjelenés érdekében korszerűbb (pl.: chrome, firefox, edge, stb.) böngésző használatával keresse fel ismét!

Megértését és együttműködését köszönjük!

Fővárosi Vízművek Zrt.

Vízművek.hu
Online ügyfélszolgálat
KezdőlapTársaságunkKarrier
Vakbarát verzió
Eng
Online ügyfélszolgálat

Kezdőlap

Ügyintézés
Mérőállás rögzítés Adatváltozás, költözés Lakás-mellékvízmérő cseréje Új locsolási vízmérő igénylése Számlázás, fizetés Prémium ügykezelés

Új szerződés, Igénybejelentés

Adatváltozás, költözés Közös képviselő változás bejelentés Új lakás-mellékvízmérő Mellékvízmérő számlázás újraindítás Új locsolási vízmérő Elvi nyilatkozat
Új víz- és/vagy szennyvízbekötés Tervjóváhagyás Tervkészítés megrendelése Használatbavételi engedély Locsolási kedvezmény igénylés Szerződés megszüntetés

Műszaki ügyek

Hibabejelentés Prémium ügykezelés Mérnöktanácsadás Vízhordási engedély tűzcsapról Fogyasztás szüneteltetés Bekötés megszüntetés

Mérőállás, Mérőcsere

Mérőállás rögzítés Lakás-mellékvízmérő egyedi és csoportos csere, záróelem pótlás Locsolási vízmérő csere Főmérő csere Időpont módosítás Szerződött partnerek

Számlázás, fizetés

E-számla, Online fizetés Részérték, átalány módosítás Kimutatások lekérése Számlaügyintézés, reklamáció
Vízplusz – Lakossági

Ajánlataink lakossági ügyfeleinknek


A Fővárosi Vízművek Zrt. Vízplusz logója látható a képen.


Kattintson! 

Műszaki szolgáltatások

Vízszerelő szolgáltatás Csőtöréskeresés Nyomvonal vizsgálat és talajradar Ivóvíz- és szennyvízbekötési terv készítése

Vízvizsgálatok

Ivóvízvizsgálatok Medencevíz vizsgálat Kútvízvizsgálatok

Egyéb szolgáltatások

Prémium ügykezelés Vízálló védelem biztosítás VízPlusz kártya Kiadó és eladó ingatlanok

Összes lakossági szolgáltatás

VízPlusz - Érdekességek

Vízplusz pro – Üzleti

Ajánlataink üzleti ügyfeleinknek


A Fővárosi Vízművek Zrt. Vízplusz Pro logója látható a képen.


Kattintson! 

Kiemelt ajánlataink

Komplex vízipari megoldások

Szaktanácsadás Tervezés Kivitelezés Üzemeltetés

Műszaki szolgáltatások

Vízszerelő szolgáltatás Tűzcsap vízhozammérés Vízhordási engedély Csőtöréskeresés és veszteség-felkutatás Nyomvonal vizsgálat és talajradar

Mérnökszolgáltatás

CFD áramlásmodellezés Ivóvíz- és szennyvízbekötési terv készítése

Vízvizsgálatok

Ivóvízvizsgálat Medencevíz vizsgálat Legionella kockázatbecslés

Egyéb szolgáltatások

Prémium ügykezelés Vízálló védelem biztosítás Hálózati vízadagoló Kiadó és eladó ingatlanok EasyReader leolvasóbot

Összes üzleti szolgáltatás

Referenciáink

Információk
Munkatérkép Díjszabások Mérők, leolvasás, fogyasztás Számlázás, számlamagyarázat

Munkatérkép - hol dolgozunk?

Vízminőség, vízkeménység

Dokumentumtár

Fényképes mérőállás bejelentés nyereményjáték

Elektronikus ügyintézés

Mérők, leolvasás, fogyasztás

Víztakarékosság Fagy elleni védelem Társasházi távleolvasás

Díjszabások

Lakossági vízdíjkalkulátor Üzleti vízdíjkalkulátor Díjszabások Díjtámogatások Védendő felhasználók

Számlázás, számlamagyarázat

Társasházak számlázása Gazdálkodó szervezetek és intézmények számlázása Számlamagyarázó

Hivatalos, közérdekű

Segítség panaszkezeléshez Jogi háttér, felügyeleti szervek MEKH Felhasználói Elégedettségi Felmérés Üzletszabályzat, ÁSZF Garanciavállalás Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Társaságunk

Társaságunk
Támogatott projektjeink Szolgáltatási terület Díjak, elismerések, tanúsítványok Akkreditált laboratórium

Alapinformációk

Küldetésünk Tulajdonosok, vezetőség Cégtörténet Támogatott projektjeink Díjak, tanúsítványok Kapcsolat

Társadalmi szerepvállalás

Fővárosi Vízművek Sportkör Környezetvédelem Támogatás és szponzoráció

Irányelvek, irányítási rendszerek

Irányelvek, politikák Integrált irányítási rendszer Üzemeltetés, ivóvízbiztonság Akkreditált laboratórium Energiagazdálkodási irányítási rendszer (ISO 50001) Műszaki fejlesztés

Közzétételek

Közérdekű adatok Közszolgáltatással kapcsolatos információk

Szolgáltatásaink

Szolgáltatási területünk Vízellátás Szennyvízkezelés

Letölthető anyagok

Kiadványok Jelentések
Sajtó

Hírek

A képen csősérülés utáni utcakép látható, vízben álló autókkal, és úttesttel.
Tájékozódjon társaságunk jelentősebb hibaelhárítási munkáiról, létesítményeiről, eseményeiről. 

Információk

Hírek Sajtókapcsolat
Beszerzés
Közbeszerzési terv Szerződések listája Általános szerződéses feltételek és kötelező érvényű mellékletek

Beszerzési tervek és eljárások

Közbeszerzési terv Aktuális eljárások Archív eljárások

Közzétételek

Közbeszerzési közzétételek Szerződések listája Éves statisztikai összegzés

Beszállítói információk

Általános ismertető Előminősítés Adatkezelési tájékoztató Általános szerződési feltételek és kötelező érvényű mellékletek

Karrier

Aktuális pozíciók
Egyszerűsített jelentkezés
Gyakornoki / duális képzés
Copyright © 2023 Fővárosi Vízművek
Nyitólap Kezdőlap Információk Hivatalos, közérdekű Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Elérhetőségek

  • Online ügyintézés és üzenetküldés
  • Hibabejelentés
  • Mérőállás bejelentés telefonon és applikációban
  • Személyes ügyintézés 
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Elektronikus ügyintézés

Értékesítési és ügyfélszolgálati igazgató: Girasek Balázs


Online ügyintézés és üzenetküldés

Online ügyfélszolgálatunk a leggyakrabban előforduló ügytípusokban ad Önnek kényelmes, a nap bármely órájában elérhető ügyintézési lehetőséget. 

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
 

ÜZENETKÜLDÉS

  Az online felület a Fővárosi Vízművek Zrt. ügyfelei számára számos ügyintézési lehetőségeket kínál. Érdemes tehát a könnyebb, gyorsabb, egyszerűbb ügyintézést, vagyis az online ügyfélszolgálatot választani.

Hibabejelentés

Társaságunk karbantartási kötelezettségébe tartozó vízfolyással, szerelvényekkel, mérőkkel kapcsolatos hibabejelentő vonalunk a nap 24 órájában elérhető. Ezen a telefonszámon kizárólag hibabejelentéssel kapcsolatos hívásokat fogadunk és csak a társaságunk illetékességébe tartozó hibákat állítjuk helyre. 

Ha a munkatársaink a helyszínen megállapítják, hogy a hiba nem társaságunk karbantartása alá tartozó szakaszon van, vagy az ingatlanra történő bejutás nem biztosított számukra, kiszállási díjat számlázunk ki a bejelentők/felhasználók felé.

E-mailben

hibabejelentes@vizmuvek.hu

Az azonnali intézkedést igénylő munkák esetén a gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás érdekében kérjük, válassza a telefonos kapcsolatfelvételt! Amennyiben e-mailt küld nekünk, a gördülékeny ügyintézéshez kérjük szíveskedjen megadni telefonszámát, és a hibajelenség címét, pontos helyét. 

Minden készülékről

Az FV Zrt. hibabejelentő vonalának grafikus megjelenését ábrázolja a kép.


Mérőállás bejelentés telefonon és applikációban

Mérőállását online ügyfélszolgálatunk és Otthon+ applikációnk mellett az alábbi telefonszámokon is bediktálhatja a nap 24 órájában.

Mobilról

Az FV Zrt. vionalas mérőállás-bejelentő vonalának grafikus megjelenését ábrázolja a kép.

Vezetékesről

Az FV Zrt. mobilos mérőállás-bejelentő vonalának grafikus megjelenését ábrázolja a kép.


Otthon+ mobilapplikációnk elérhetőségei:

Az FV Zrt. Otthon+ applikációjának AppStore-ból letölthető linkjére mutató grafika.      Az FV Zrt. Otthon+ applikációjának Google Play alkalmazásból letölthető linkre mutató grafika.


Személyes ügyintézés 

Központi ügyfélszolgálati iroda BudapestenCsepeli kihelyezett ügyfélszolgálati pontBiatorbágyi ügyfélszolgálati pontBudakeszi ügyfélszolgálati pontBudaörsi kihelyezett ügyfélszolgálati pont
Halásztelki ügyfélszolgálati pontSzázhalombattai ügyfélszolgálati pontSzigetszentmiklósi ügyfélszolgálati fiókirodaTököli ügyfélszolgálati pont  

A gyorsabb ügyintézésért és a sorbanállás elkerülése érdekében kérjük foglaljon időpontot a kívánt ügyfélszolgálatra az alábbi gomb megnyomásával: 

IDŐPONTFOGLALÓ


 

Telefonos ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől szerdáig, továbbá pénteken 8-17, míg csütörtökön 8-20 között fogadja hívását. 

Munkatársaink ugyanazon adatokat látják, melyet az online felületen a regisztrált ügyfelek le tudnak kérdezni, és azzal megegyező időpontokat tudnak adni.

Ünnepi elérhetőség:

Telefonos ügyfélszolgálat ünnepi elérhetősége
2022. december 23., péntek 8.00 – 14.00
2022. december 26., hétfő ZÁRVA
2022. december 27., kedd 8.00 – 17.00
2022. december 28., szerda 8.00 – 17.00
2022. december 29., csütörtök 8.00 – 20.00
2022. december 30., péntek 8.00 – 17.00


Minden készülékről

A Vízvonal telefonszáma mobiltelefonról is a 06 1-es előhívóval hívható. 

20-as, 30-as, 70-es és egyéb előhívókkal a Vízvonal nem érhető el.

Az FV Zrt. Vízvonal telefonos ügyfélszolgálatának telefonszámát ábrázolja a kép.

 

A Vízvonalon választható IVR menüpontok

Telefonjának nyomógombjaival az alábbi menüpontok közül választhat. Kérjük, hívása előtt készítse elő készülékhely azonosítóját, melyet a vízdíj számláján talál meg. (Számlamagyarázó, 21. pont):

1. Panaszbejelentés
2. Átírás, adatváltozás bejelentés

    2.1. Lakásmellékmérő átírás
    2.2. Főmérő átírás, adatváltozás (aknában, pincében)
    2.3. Szerződéses adatok pótlása
3. Leolvasással kapcsolatos ügyintézés
    3.1. Lakásmellékmérő leolvasás
    3.2. Főmérő leolvasás (aknában, pincében)
    3.3. Diktálás az éves leolvasási időszakban
4. Számlázással kapcsolatos ügyintézés
    4.1. Folyószámla- egyenleg lekérdezés
    4.2. Lakásmellékmérő számlázás
    4.3. Főmérő számlázás (aknában, pincében)
5. Mérőcsere-ügyintézés
    5.1. Lakásmellékmérő csere
    5.2. Főmérő csere (aknában, pincében)
    5.3. Locsolási célú mellékmérő csere
6. Műszaki ügyintézés
    6.1. Vízhálózati ügyintézés
    6.2. Csatornahálózati ügyintézés
7. Szennyvízelszállítás megrendelése
    7.1. Meglévő ügyfél vagyok
    7.2. Új ügyfél vagyok
8. Általános információk és Vízplusz szolgáltatások
    8.1. Online ügyfélszolgálati tájékoztató
    8.2. Vízplusz szolgáltatások
       8.2.1. Vízszerelő szolgáltatás
          8.2.1.1. Általános tájékoztatás
          8.2.1.2. Korábban megrendelt vízszerelő szolgáltatás módosítása
       8.2.2. Vízálló védelem biztosítás
       8.2.3. Laborszolgáltatások
       8.2.4. Csőtöréskeresés szolgáltatások
       8.2.5. Komplex vízipari megoldások egy kézből
    8.3. Mérőállás bejelentés lehetőségei
       8.3.1. Zöldszámon történő mérőállás rögzítés
       8.3.2. Otthon+ szolgáltatás
       8.3.3. Online ügyfélszolgálat
    8.4. Locsolási kedvezmények
    8.5. Adatkezelési tájékoztató
    8.6. Szezonális tippek, tanácsok
    8.7. Azonosítással kapcsolatos információk
    8.8. Aktuális információk    
9. Angol/English

Telefonon intézhető megkeresések

  • hibabejelentés
  • vízszolgáltatással, szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolatos információkérés
  • időpont egyeztetetés kivizsgálás, mérőcsere céljából
  • időpont egyeztetés ügyintézésre
  • vízmérő rendkívüli hitelesítésének kérelme
  • méltányossági és jóváírási kérelmek
  • vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
  • részszámla-érték módosítása
  • számlamásolat, tartozásigazolás, fogyasztás igazolás igénylése
  • számlázással, befizetéssel kapcsolatos információkérés
  • fizetési mód módosítása (kivéve csoportos beszedési megbízás, elektronikus számla)
  • levelezési cím, e-mail cím módosítása
  • mérőállás bejelentés (a Fővárosi Vízművek Zrt. mérőállás bejelentő automata vonalán)
  • kártérítési igény bejelentése
  • más felhasználó, elkülönített vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
  • panaszbejelentés
  • egyéb, szolgáltatással, szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés
  • leolvasás pótlására vonatkozó igények, nyomtatványok, dokumentumok igénylése

Elektronikus ügyintézés

E-papír

Az e-papír szolgáltatás bejelentkezéshez Ügyfélkapu regisztrációval szükséges rendelkezni.

Bejelentkezést követően először a címzettet kell kiválasztania: Fővárosi Vízművek Zrt., majd a Fővárosi Vízművek Zrt. nevével jelölt ügytípusok közül válassza ki az Önnek megfelelőt. A témacsoport mező a fenti két mező kitöltését követően automatikusan kitöltésre kerül. Ezt követően szövegesen begépelheti a társaságunk számára küldendő információkat, kérelmeket.

Kérjük, hogy amennyiben olyan megkereséssel fordul hozzánk, melynek érdemi ügyintézéséhez kitöltendő nyomtatvány is szükséges, akkor azt lehetőség szerint – a szükséges aláírásokkal ellátva – csatolja a bejelentéséhez. Nyomtatványaink erről az oldalról tölthetők le.

Elektronikus aláírással nem rendelkező lakossági ügyfeleinknek lehetőségük van elektronikus aláírást igénylő dokumentumot, az úgynevezett AVDH (azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés) szolgáltatással benyújtaniuk a https://niszavdh.gov.hu oldalon keresztül társaságunkhoz.

e-PAPÍR
NYOMTATVÁNYOK


Ügyfélkapu

Általános nyomtatványkitöltő program (ÁNYK) segítségével kitölthető nyomtatványok az Ügyfélkapun (www.magyarorszag.hu) keresztül is továbbíthatóak társaságunk felé. Az Ügyfélkapu igénybevételéhez regisztráció szükséges, amit az okmányirodákban tehet meg személyesen.

Hivatali kapu

Társaságunk elektronikus ügyintés biztosítására kötelezett szervezet számára biztonságos kézbesítési szolgáltatáson keresztül is elérhető az alábbi azonosító adatok felhasználásával:

Hivatal rövid neve: FOVIZ
KRID azonosító: 207342199

SZÜF 

Társaságunk  SZÜF központi szolgáltatáson keresztül történő elérhetősége:

SZÜF-Magyarország.hu
 

Postai levél

1397 Budapest, Pf. 512.

Tisztelt Ügyfelünk!


Kérjük, ha teheti, továbbra is válassza online ügyfélszolgálatunkat, ahol a nap bármely órájában kényelmesen, biztonságosan intézheti ügyeit.

Személyes ügyfélszolgálataink látogatása esetén kérjük, vegye figyelembe, hogy:

  • irodáinkban egyszerre csak annyian tartózkodhatnak, ahány ügyintézői pult üzemel, várakozni az irodák előtt lehetséges,
  • a hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében javasoljuk az időpontfoglaló használatát,
  • a bejáratnál kézfertőtlenítőt helyeztünk el, kérjük ezek igénybe vételét,
  • az ügyfélszolgálati térben kérjük a 1,5 méteres védőtávolság betartását,
  • amennyiben megoldható, kísérő nélkül érkezzen!

Az esetlegesen megnövekedett várakozási idő miatt szíves türelmét és megértését kérjük és köszönjük!

Széchenyi - 2020 Nemzeti arany minősítésű szolgáltató Hungarian water treatment cluster Aqua Publica Europea
Üzletszabályzat, ÁSZF Adatkezelés Impresszum, SSL tanúsítvány Visszaélési gyanú bejelentése
Közérdekű adatok Közszolgálatatói információk Támogatott projektek Oldaltérkép
© 2023 Fővárosi Vízművek
Online ügyfélszolgálat
Chatbot Kérdése van?
Széchenyi logó

Tisztelt Ügyfelünk!

Online ügyfélszolgálatunkon {from} órától várhatóan {to} óráig karbantartási munkákat végzünk.
Ez idő alatt online ügyfélszolgálatunk nem lesz elérhető.

Megértését és türelmét köszönjük!

Fővárosi Vízművek Zrt.

Tovább az ügyfélszolgálat oldalára