Az Ön által használt böngésző elavult, javasoljuk, hogy oldalunkat a megfelelő vizuális megjelenés érdekében korszerűbb (pl.: chrome, firefox, edge, stb.) böngésző használatával keresse fel ismét!
Megértését és együttműködését köszönjük!
Fővárosi Vízművek Zrt.
Értékesítési és ügyfélszolgálati igazgató: Girasek Balázs
Online ügyfélszolgálatunk a leggyakrabban előforduló ügytípusokban ad Önnek kényelmes, a nap bármely órájában elérhető ügyintézési lehetőséget.
Az online felület a Fővárosi Vízművek Zrt. ügyfelei számára számos ügyintézési lehetőségeket kínál. Érdemes tehát a könnyebb, gyorsabb, egyszerűbb ügyintézést, vagyis az online ügyfélszolgálatot választani.Társaságunk karbantartási kötelezettségébe tartozó vízfolyással, szerelvényekkel, mérőkkel kapcsolatos hibabejelentő vonalunk a nap 24 órájában elérhető. Ezen a telefonszámon kizárólag hibabejelentéssel kapcsolatos hívásokat fogadunk és csak a társaságunk illetékességébe tartozó hibákat állítjuk helyre.
Ha a munkatársaink a helyszínen megállapítják, hogy a hiba nem társaságunk karbantartása alá tartozó szakaszon van, vagy az ingatlanra történő bejutás nem biztosított számukra, kiszállási díjat számlázunk ki a bejelentők/felhasználók felé.
E-mailben
hibabejelentes@vizmuvek.hu
Az azonnali intézkedést igénylő munkák esetén a gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás érdekében kérjük, válassza a telefonos kapcsolatfelvételt! Amennyiben e-mailt küld nekünk, a gördülékeny ügyintézéshez kérjük szíveskedjen megadni telefonszámát, és a hibajelenség címét, pontos helyét.
Minden készülékről
Mérőállását online ügyfélszolgálatunk és Otthon+ applikációnk mellett az alábbi telefonszámokon is bediktálhatja a nap 24 órájában.
Mobilról
Vezetékesről
A gyorsabb ügyintézésért és a sorbanállás elkerülése érdekében kérjük foglaljon időpontot a kívánt ügyfélszolgálatra az alábbi gomb megnyomásával:
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől szerdáig, továbbá pénteken 8-17 óra, míg csütörtökön 8-20 óra között fogadja hívását.
Munkatársaink ugyanazon adatokat látják, melyet az online felületen a regisztrált ügyfelek le tudnak kérdezni, és azzal megegyező időpontokat tudnak adni.
Minden készülékről
A Vízvonal telefonszáma mobiltelefonról is a 06 1-es előhívóval hívható.
20-as, 30-as, 70-es és egyéb előhívókkal a Vízvonal nem érhető el.
Az e-papír szolgáltatás bejelentkezéshez Ügyfélkapu regisztrációval szükséges rendelkezni.
Bejelentkezést követően először a címzettet kell kiválasztania: Fővárosi Vízművek Zrt., majd a Fővárosi Vízművek Zrt. nevével jelölt ügytípusok közül válassza ki az Önnek megfelelőt. A témacsoport mező a fenti két mező kitöltését követően automatikusan kitöltésre kerül. Ezt követően szövegesen begépelheti a társaságunk számára küldendő információkat, kérelmeket.
Kérjük, hogy amennyiben olyan megkereséssel fordul hozzánk, melynek érdemi ügyintézéséhez kitöltendő nyomtatvány is szükséges, akkor azt lehetőség szerint – a szükséges aláírásokkal ellátva – csatolja a bejelentéséhez. Nyomtatványaink erről az oldalról tölthetők le.
Elektronikus aláírással nem rendelkező lakossági ügyfeleinknek lehetőségük van elektronikus aláírást igénylő dokumentumot, az úgynevezett AVDH (azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés) szolgáltatással benyújtaniuk a https://niszavdh.gov.hu oldalon keresztül társaságunkhoz.
Általános nyomtatványkitöltő program (ÁNYK) segítségével kitölthető nyomtatványok az Ügyfélkapun keresztül is továbbíthatóak társaságunk felé. Az Ügyfélkapu igénybevételéhez regisztráció szükséges, amit az okmányirodákban tehet meg személyesen.
Társaságunk elektronikus ügyintés biztosítására kötelezett szervezet számára biztonságos kézbesítési szolgáltatáson keresztül is elérhető az alábbi azonosító adatok felhasználásával:
Hivatal rövid neve: FOVIZ
KRID azonosító: 207342199
Társaságunk SZÜF központi szolgáltatáson keresztül történő elérhetősége:
SZÜF-Magyarország.hu1397 Budapest, Pf. 512.