Tisztelt Felhasználó!

Az Ön által használt böngésző elavult, javasoljuk, hogy oldalunkat a megfelelő vizuális megjelenés érdekében korszerűbb (pl.: chrome, firefox, edge, stb.) böngésző használatával keresse fel ismét!

Megértését és együttműködését köszönjük!

Fővárosi Vízművek Zrt.

Vízművek.hu
Online ügyfélszolgálat
KezdőlapTársaságunkKarrier
Vakbarát verzió
Eng
Online ügyfélszolgálat

Kezdőlap

Ügyintézés
Mérőállás rögzítés Adatváltozás, költözés Lakás-mellékvízmérő cseréje Új locsolási vízmérő igénylése Számlázás, fizetés Prémium ügykezelés

Új szerződés, Igénybejelentés

Adatváltozás, költözés Közös képviselő változás bejelentés Új lakás-mellékvízmérő Mellékvízmérő számlázás újraindítás Új locsolási vízmérő Elvi nyilatkozat
Új víz- és/vagy szennyvízbekötés Tervjóváhagyás Tervkészítés megrendelése Használatbavételi engedély Locsolási kedvezmény igénylés Szerződés megszüntetés

Műszaki ügyek

Hibabejelentés Prémium ügykezelés Mérnöktanácsadás Vízhordási engedély tűzcsapról Fogyasztás szüneteltetés Bekötés megszüntetés

Mérőállás, Mérőcsere

Mérőállás-rögzítés Lakás-mellékvízmérő egyedi és csoportos csere, záróelem pótlás Locsolási vízmérő csere Főmérő csere Időpont módosítás Szerződött partnerek

Számlázás, fizetés

E-számla, Online fizetés Részérték, átalány módosítás Kimutatások lekérése Számlaügyintézés, reklamáció
Lakossági szolgáltatások

Ajánlataink lakossági ügyfeleinknek

 

Kattintson! 

Műszaki szolgáltatások

Csőtöréskeresés Nyomvonal vizsgálat és talajradar Ivóvíz- és szennyvízbekötési terv készítése

Vízvizsgálatok

Ivóvízvizsgálatok Medencevíz vizsgálat Kútvízvizsgálatok

Egyéb szolgáltatások

Prémium ügykezelés Vízálló védelem biztosítás Kiadó és eladó ingatlanok

Összes lakossági szolgáltatás

Üzleti szolgáltatások

Ajánlataink üzleti ügyfeleinknek

 

Kattintson! 

Kiemelt ajánlataink

Komplex vízipari megoldások

Szaktanácsadás Tervezés Kivitelezés Üzemeltetés

Műszaki szolgáltatások

Tűzcsap vízhozam-mérés Vízhordási engedély Csőtöréskeresés és veszteség-felkutatás Nyomvonal vizsgálat és talajradar

Mérnökszolgáltatás

CFD áramlásmodellezés Ivóvíz- és szennyvízbekötési terv készítése

Vízvizsgálatok

Ivóvízvizsgálat Medencevíz vizsgálat Legionella kockázatbecslés

Egyéb szolgáltatások

Prémium ügykezelés Vízálló védelem biztosítás Kiadó és eladó ingatlanok EasyReader leolvasóbot

Összes üzleti szolgáltatás

Referenciáink

Vízminőség
Információk
Munkatérkép Díjszabások Mérők, leolvasás, fogyasztás Számlázás, számlamagyarázat

Munkatérkép - hol dolgozunk?

Vízminőség

Dokumentumtár

Elektronikus ügyintézés

Mérők, leolvasás, fogyasztás

Víztakarékosság Fagy elleni védelem Társasházi távleolvasás

Díjszabások

Lakossági vízdíjkalkulátor Üzleti vízdíjkalkulátor Díjszabások Díjtámogatások Védendő felhasználók

Számlázás, számlamagyarázat

Társasházak számlázása Gazdálkodó szervezetek és intézmények számlázása Számlamagyarázó

Hivatalos, közérdekű

Segítség panaszkezeléshez Jogi háttér, felügyeleti szervek MEKH Felhasználói Elégedettségi Felmérés Üzletszabályzat, ÁSZF Garanciavállalás Ügyfélszolgálati elérhetőségek
Közérdekű adatok
Beszerzés

Beszerzési tervek és eljárások

A kép illusztráció társaságunk működésének egyes folyamatairól.
Társaságunk beszerzési tervei és eljárásai erről a linkről érhetők el.

Beszerzési tervek és eljárások

Közbeszerzési terv Aktuális beszerzési eljárások Aktuális közbeszerzési eljárások Archív közbeszerzési eljárások

Közzétételek

Közbeszerzési közzétételek Szerződések listája Éves statisztikai összegzés

Beszállítói információk

Általános ismertető Előminősítés Adatkezelési tájékoztató Általános szerződési feltételek és kötelező érvényű mellékletek

Társaságunk

Társaságunk
Támogatott projektjeink Szolgáltatási terület Díjak, elismerések, tanúsítványok Akkreditált laboratórium

Alapinformációk

Küldetésünk Tulajdonosok, vezetőség Cégtörténet Támogatott projektjeink Díjak, tanúsítványok Kapcsolat

Társadalmi szerepvállalás

Környezetvédelem Támogatás és szponzoráció Fővárosi Vízművek Sportkör

Irányelvek, irányítási rendszerek

Irányelvek, politikák Integrált irányítási rendszer Üzemeltetés, ivóvízbiztonság Akkreditált laboratórium Energiagazdálkodási irányítási rendszer (ISO 50001) Műszaki fejlesztés

Közzétételek

Közérdekű adatok Közszolgáltatással kapcsolatos információk

Szolgáltatásaink

Szolgáltatási területünk Vízellátás Szennyvízkezelés

Letölthető anyagok

Kiadványok Jelentések Podcast
Sajtó

Hírek

A képen csősérülés utáni utcakép látható, vízben álló autókkal, és úttesttel.
Tájékozódjon társaságunk jelentősebb hibaelhárítási munkáiról, létesítményeiről, eseményeiről. 

Információk

Hírek Sajtókapcsolat
Beszerzés

Beszerzési tervek és eljárások

A kép illusztráció társaságunk működésének egyes folyamatairól.
Társaságunk beszerzési tervei és eljárásai erről a linkről érhetők el.

Beszerzési tervek és eljárások

Közbeszerzési terv Aktuális beszerzési eljárások Aktuális közbeszerzési eljárások Archív közbeszerzési eljárások

Közzétételek

Közbeszerzési közzétételek Szerződések listája Éves statisztikai összegzés

Beszállítói információk

Általános ismertető Előminősítés Adatkezelési tájékoztató Általános szerződési feltételek és kötelező érvényű mellékletek

Karrier

Aktuális pozíciók
Egyszerűsített jelentkezés
Gyakornoki program
Copyright © 2025 Fővárosi Vízművek
Nyitólap Kezdőlap Információk Hivatalos, közérdekű Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Elérhetőségek

  • Online ügyintézés és üzenetküldés
  • Hibabejelentés
  • Mérőállás bejelentés
  • Személyes ügyintézés 
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Elektronikus ügyintézés
  • Papír alapú ügyintézés

Ügyfélszolgálati igazgató: Girasek Balázs


Online ügyintézés és üzenetküldés

Online ügyfélszolgálatunk kényelmes, a nap bármely órájában elérhető ügyintézési lehetőséget biztosít Önnek.

Az online felület a Fővárosi Vízművek Zrt. jelenlegi és jövőbeni ügyfelei számára is teljes körű ügyintézési lehetőségeket kínál. Érdemes tehát a könnyebb, gyorsabb, egyszerűbb ügyintézést, vagyis az online ügyfélszolgálatot választani.

Online ügyfélszolgálaton intézhető ügyek

  • Átírás kezdeményezése
  • Csekkpótlás, kifizetés, visszautalás kérés
  • Csoportos lakás-mellékvízmérővel kapcsolatos megrendelés
  • Csőtöréskeresés és műszeres nyomvonalkeresés
  • Elvi nyilatkozat
  • E-számla, számlázási mód váltás
  • Fogyasztás kimutatás
  • Használatbavételi engedély
  • Időpont módosítás
  • Időpontegyeztetés személyes ügyintézéshez
  • Korábbi mérőállások megtekintése
  • Közműegyeztetés, forgalomtechnikai terv, közútkezelői és tulajdonosi hozzájárulás megrendelő
  • Közös képviselő változás
  • Lakás-mellékvízmérő csere, üzembe helyezés
  • Locsolási kedvezmény
  • Mellékvízmérő számlázás újraindítás
  • Meghatalmazás feltöltése
  • Mérőállás rögzítése
  • Mérőcsere, üzembe helyezés időpont módosítás
  • Online indított ügyeim, szolgáltató válaszainak megtekintése
  • Részérték módosítása
  • Számlaegyenleg és történet lekérése, letöltése
  • Számlák befizetése
  • Számlák megjelenítése
  • Számlamásolat kérése
  • Szennyvíz elszállítás megrendelése
  • Szerződés felmondása
  • Lakás-mellékvízmérők adatainak megtekintése letöltése
  • Szerződéses dokumentumok letöltése (szerződés, munkalap, meghatalmazás)
  • Tartozásigazolás letöltése
  • Tervjóváhagyás igénylése
  • Tűzcsap vízhozam mérés megrendelése
  • Új lakás-mellékvízmérő számlázásba vételi igény leadása (mérők beszerelését követően)
  • Új locsolási mellékmérő számlázása vételének igénylése (mérő beszerelését követően)
  • Új víz- és szennyvízbekötés igénybejelentése
  • Új víz- és szennyvízbekötés megrendelése (árajánlat alapján)
  • Üzenetküldés
  • Vízálló védelem biztosítás kötése
  • Vízhordási engedély igénylése
  • Vízvizsgálatok megrendelése

A felsorolt ügyintézéseken kívül Üzenetküldés menüpontban bármely egyéb témában megkereshet minket.

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ

ÜZENETKÜLDÉS

Hibabejelentés

Társaságunk karbantartási kötelezettségébe tartozó vízfolyással, szerelvényekkel, mérőkkel kapcsolatos hibabejelentő vonalunk a nap 24 órájában elérhető. Ezen a telefonszámon kizárólag hibabejelentéssel kapcsolatos hívásokat fogadunk és csak a társaságunk illetékességébe tartozó hibákat állítjuk helyre. 

Ha a munkatársaink a helyszínen megállapítják, hogy a hiba nem társaságunk karbantartása alá tartozó szakaszon van, vagy az ingatlanra történő bejutás nem biztosított számukra, kiszállási díjat számlázunk ki a bejelentők/felhasználók felé.

Hibabejelentő vonal

Hibabejelentés telefonszáma: 06 80 247 247


Az azonnali intézkedést igénylő munkák esetén a gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás érdekében kérjük, válassza a telefonos kapcsolatfelvételt! 

E-mailben

A hibabejelentes@vizmuvek.hu címen várjuk bejelentését.

Amennyiben e-mailt küld nekünk, a gördülékeny ügyintézéshez kérjük, szíveskedjen megadni telefonszámát, és a hibajelenség címét, pontos helyét. 


Mérőállás bejelentés

Mérőállását a nap 24 órájában bediktálhatja az online ügyfélszolgálatunkon és Otthon+ applikáción keresztül vagy a mérőállás bejelentő vonalunkon a diktálási időszakon belül.

Online ügyfélszolgálaton

Online ügyfélszolgálatunkon a mérőállás bejelentéséhez nem szükséges regisztráció, de regisztrációval természetesen egyszerűbb.

MÉRŐÁLLÁS RÖGZÍTÉS
 
Otthon+ mobilapplikációnk elérhetőségei:

Az Otthon+ applikáció letölthető az AppStore-ból.      Az Otthon+ applikáció letölthető a Google Play alkalmazásból.


Mobil telefonról

Mérőállás bejelentés mobilhálózatból: 06 1 450 2777

Vezetékes telefonról

Mérőállás bejelentés vezetékes számról: 06 80 200 777

 

Személyes ügyintézés 

Központi ügyfélszolgálati iroda BudapestenTököli ügyfélszolgálati pont
Százhalombattai ügyfélszolgálati pontSzigetszentmiklósi ügyfélszolgálati fiókiroda

A gyorsabb ügyintézésért és a sorbanállás elkerülése érdekében kérjük, foglaljon időpontot a kívánt ügyfélszolgálatra az alábbi gomb megnyomásával: 

IDŐPONTFOGLALÓ

Személyes ügyfélszolgálaton intézhető ügyek

  • hibabejelentés
  • vízszolgáltatással, szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolat információkérés
  • új bekötés, ikresítés, elvágás, szüneteltetés, bővítés, megszüntetés bejelentésre vonatkozó dokumentumok átvétele
  • mellékszolgáltatási szerződés átvétel, cseredokumentációk átvétele, újraindítás, 
  • locsolási vízmérő hozzájárulás vagy megállapodás átvétel, 
  • vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
  • felhasználó személyében történő változást bejelentő, igazoló dokumentumok átvétele
  • felhasználó adataiban bekövetkező változások bejelentése, közös képviselő váltás, székhelyváltozás bejelentés
  • kártérítési igény bejelentése
  • más felhasználó, elkülönített vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
  • panaszbejelentés
  • egyéb, szolgáltatással, szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés
  • időpont egyeztetetés kivizsgálás, mérőcsere céljából
  • vízmérő rendkívüli hitelesítésének kérelme
  • méltányossági és jóváírási kérelmek
  • részszámla-érték módosítása
  • számlamásolat, tartozás igazolás, fogyasztás igazolás kiállításának kérelme
  • számlázással, befizetéssel kapcsolatos ügyintézés, információkérés, bejelentés
  • részletfizetési megállapodás kötése
  • pénztári be-, és kifizetés (csak a központi ügyfélszolgálati irodában)

Telefonos ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől szerdáig 8:00 – 16:00 óra, csütörtökön 8:00 – 20:00 óra, pénteken 8:00 – 15:00 óra között fogadja hívását.

Munkatársaink ugyanazon adatokat látják, melyet az online felületen a regisztrált ügyfelek erről a linkről le tudnak kérdezni, és azzal megegyező időpontokat tudnak adni.

Minden készülékről

A Vízvonal telefonszáma mobiltelefonról is a 06 1-es előhívóval hívható. 

20-as, 30-as, 70-es és egyéb előhívókkal a Vízvonal nem érhető el.

A Vízvonal telefonos ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 1 247 7777

 

A Vízvonalon választható IVR menüpontok

Telefonjának nyomógombjaival az alábbi menüpontok közül választhat. Kérjük, hívása előtt készítse elő készülékhely azonosítóját, melyet a vízdíj számláján talál meg. (Számlamagyarázó oldalunkra erre a linkre kattintva léphet át, ahol a 21-es sorszám mutatja a készülékhely azonosítójának helyét):

1. Panaszbejelentés
2. Átírás, adatváltozás bejelentés

    2.1. Lakásmellékmérő átírás
    2.2. Főmérő átírás, adatváltozás (aknában, pincében)
    2.3. Szerződéses adatok pótlása
3. Leolvasással kapcsolatos ügyintézés
    3.1. Lakásmellékmérő leolvasás
    3.2. Főmérő leolvasás (aknában, pincében)
    3.3. Diktálás az éves leolvasási időszakban
4. Számlázással kapcsolatos ügyintézés
    4.1. Folyószámla- egyenleg lekérdezés
    4.2. Lakásmellékmérő számlázás
    4.3. Főmérő számlázás (aknában, pincében)
5. Mérőcsere-ügyintézés
    5.1. Lakásmellékmérő csere
    5.2. Főmérő csere (aknában, pincében)
    5.3. Locsolási célú mellékmérő csere
6. Műszaki ügyintézés
    6.1. Vízhálózati ügyintézés
    6.2. Csatornahálózati ügyintézés
7. Szennyvízelszállítás megrendelése
    7.1. Meglévő ügyfél vagyok
    7.2. Új ügyfél vagyok
8. Általános információk és Vízplusz szolgáltatások
    8.1. Online ügyfélszolgálati tájékoztató
    8.2. Vízplusz szolgáltatások
       8.2.2. Vízálló védelem biztosítás
       8.2.3. Laborszolgáltatások
       8.2.4. Csőtöréskeresés szolgáltatások
       8.2.5. Komplex vízipari megoldások egy kézből
    8.3. Mérőállás bejelentés lehetőségei
       8.3.1. Zöldszámon történő mérőállás rögzítés
       8.3.2. Otthon+ szolgáltatás
       8.3.3. Online ügyfélszolgálat
    8.4. Locsolási kedvezmények
    8.5. Adatkezelési tájékoztató
    8.6. Szezonális tippek, tanácsok
    8.7. Azonosítással kapcsolatos információk
    8.8. Aktuális információk    
9. Angol/English

Telefonon intézhető megkeresések

  • hibabejelentés
  • vízszolgáltatással, szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolatos információkérés
  • időpont egyeztetetés kivizsgálás, mérőcsere céljából
  • időpont egyeztetés ügyintézésre
  • vízmérő rendkívüli hitelesítésének kérelme
  • méltányossági és jóváírási kérelmek
  • vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
  • részszámla-érték módosítása
  • számlamásolat, tartozásigazolás, fogyasztás igazolás igénylése
  • számlázással, befizetéssel kapcsolatos információkérés
  • fizetési mód módosítása (kivéve csoportos beszedési megbízás, elektronikus számla)
  • levelezési cím, e-mail cím módosítása
  • mérőállás bejelentés (a Fővárosi Vízművek Zrt. mérőállás bejelentő automata vonalán)
  • kártérítési igény bejelentése
  • más felhasználó, elkülönített vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
  • panaszbejelentés
  • egyéb, szolgáltatással, szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés
  • leolvasás pótlására vonatkozó igények, nyomtatványok, dokumentumok igénylése


Elektronikus ügyintézés

E-papír

Az e-papír szolgáltatás bejelentkezéshez Ügyfélkapu regisztrációval szükséges rendelkezni.

Bejelentkezést követően először a címzettet kell kiválasztania: Fővárosi Vízművek Zrt., majd a Fővárosi Vízművek Zrt. nevével jelölt ügytípusok közül válassza ki az Önnek megfelelőt. A témacsoport mező a fenti két mező kitöltését követően automatikusan kitöltésre kerül. Ezt követően szövegesen begépelheti a társaságunk számára küldendő információkat, kérelmeket.

Kérjük, hogy amennyiben olyan megkereséssel fordul hozzánk, melynek érdemi ügyintézéséhez kitöltendő nyomtatvány is szükséges, akkor azt lehetőség szerint – a szükséges aláírásokkal ellátva – csatolja a bejelentéséhez. Nyomtatványaink erre a linkre kattintva tölthetők le.

Elektronikus aláírással nem rendelkező lakossági ügyfeleinknek lehetőségük van elektronikus aláírást igénylő dokumentumot, az úgynevezett AVDH (azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés) szolgáltatással benyújtaniuk a https://niszavdh.gov.hu oldalon keresztül társaságunkhoz.

e-PAPÍR
NYOMTATVÁNYOK


Hivatali kapu

Társaságunk elektronikus ügyintés biztosítására kötelezett szervezet számára biztonságos kézbesítési szolgáltatáson keresztül is elérhető az alábbi azonosító adatok felhasználásával:

Hivatal rövid neve: FOVIZ
KRID azonosító: 207342199

SZÜF 

Társaságunk SZÜF központi szolgáltatáson keresztül történő elérhetősége erre a linkre kattintva érhető el (SZÜF-Magyarország.hu).

 

Papír alapú ügyintézés

Amennyiben levelet, dokumentumot kíván számunkra küldeni, kérjük, az alábbi címre postázza:
1397 Budapest, Pf. 512.

Módosul irodáink és telefonos ügyfélszolgálatunk ünnepi nyitvatartási ideje


Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy társaságunk telefonos elérhetősége és személyes ügyfélszolgálati irodáinak nyitvatartási ideje az alábbiak szerint változik a tavaszi ünnepek miatt.

Telefonos ügyfélszolgálat ünnepi elérhetősége
Telefonos ügyfélszolgálat – Vízvonal*  
2025. április 18., péntek ZÁRVA
2025. április 21., hétfő ZÁRVA
2025. április 29., kedd 8:00 – 20:00
2025. május 1., csütörtök ZÁRVA
2025. május 2., péntek ZÁRVA
2025. május 17., szombat 8:00 – 14:00
* Telefonos ügyfélszolgálatunkról bővebb információ innen érhető el. 

Személyes ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartása az alábbi oldalakon tekinthető meg:
  • Központi ügyfélszolgálati iroda Budapesten
  • Százhalombattai ügyfélszolgálati pont
  • Szigetszentmiklósi ügyfélszolgálati fiókiroda
  • Tököli ügyfélszolgálati pont (a nyitvatartás nem változik)

A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében ajánljuk figyelmükbe online ügyfélszolgálatunkat is.

Türelmüket és megértésüket köszönjük.
 

Széchenyi - 2020 Nemzeti arany minősítésű szolgáltató Hungarian water treatment cluster Aqua Publica Europea
Üzletszabályzat, ÁSZF Adatkezelés Impresszum Visszaélési gyanú bejelentése Akadálymentesítési nyilatkozat
Közérdekű adatok Közszolgáltatói információk Támogatott projektek Oldaltérkép SSL tanúsítvány
© 2025 Fővárosi Vízművek
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/005400
Online ügyfélszolgálat
Chatbot Kérdése van?
Széchenyi logó

Tisztelt Ügyfelünk!

Online ügyfélszolgálatunkon {from} várhatóan {to} óráig karbantartási munkákat végzünk.
Ez idő alatt online ügyfélszolgálatunk nem elérhető, kérjük, látogasson vissza később.

Megértését és türelmét köszönjük!

Fővárosi Vízművek Zrt.

Tovább az ügyfélszolgálat oldalára