Az Ön által használt böngésző elavult, javasoljuk, hogy oldalunkat a megfelelő vizuális megjelenés érdekében korszerűbb (pl.: chrome, firefox, edge, stb.) böngésző használatával keresse fel ismét!
Megértését és együttműködését köszönjük!
Fővárosi Vízművek Zrt.
Felértékelődött a biztonságos online-ügyintézési lehetőség
A Fővárosi Vízművek évek óta folyó ügyfélszolgálati fejlesztési programjának egyik meghatározó törekvése az átalakuló igények kiszolgálásához igazodó online ügyintézési lehetőségek mind szélesebb körűvé tétele. A járványhelyzet még inkább előtérbe helyezte azt az elvárást, hogy ma már bárki bármikor, kényelmesen és biztonságosan, otthonából intézhesse víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos ügyeit. A társaságunknál megvalósított digitalizációnak és robotizációnak köszönhetően a személyes és telefonos ügyfélszolgálat helyett egyre többen választják az Internetes megoldást.
A személyes ügyintézés iránti igénynek és az ügyfélszolgálati irodák látogatottságának csökkenésére reagálva társaságunk Fő utcai ügyfélszolgálati pontján (1027 Budapest, Fő utca 47.) már csak 2021. március 31-ig állunk ügyintézési lehetőséggel rendelkezésükre – amennyiben a jelenleg érvényben lévő járványügyi szigorítások feloldása a nyitva tartást addig lehetővé teszi.
A továbbiakban Váci úti központi ügyfélszolgálati irodánk és telefonos ügyfélszolgálatunk mellett elsősorban az otthonról is elérhető, gyors, kényelmes és biztonságos online ügyintézést javasoljuk! Online ügyfélszolgálatunk, amely bármely ügyintézésre lehetőséget nyújt, a nap 24 órájában elérhető (https://ugyfelszolgalat.vizmuvek.hu/). A regisztrációhoz mindössze pár perc szükséges, de a leggyakrabban használt funkciók regisztráció nélkül is elérhetőek. Honlapunk és online ügyfélszolgálatunk legújabb funkciója a Fővárosi Vízművek információs chatbotja. A folyamatosan „tanuló” program egyre pontosabb válaszokat ad a feltett kérdésekre. Mérőállás-bejelentésre pedig az ingyenesen letölthető Otthon+ mobil applikáció is rendelkezésre áll.