Az Ön által használt böngésző elavult, javasoljuk, hogy oldalunkat a megfelelő vizuális megjelenés érdekében korszerűbb (pl.: chrome, firefox, edge, stb.) böngésző használatával keresse fel ismét!
Megértését és együttműködését köszönjük!
Fővárosi Vízművek Zrt.
Ügyfélszolgálati igazgató: Girasek Balázs
Online ügyfélszolgálatunk kényelmes, a nap bármely órájában elérhető ügyintézési lehetőséget biztosít Önnek.
Az online felület a Fővárosi Vízművek Zrt. jelenlegi és jövőbeni ügyfelei számára is teljes körű ügyintézési lehetőségeket kínál. Érdemes tehát a könnyebb, gyorsabb, egyszerűbb ügyintézést, vagyis az online ügyfélszolgálatot választani.
A felsorolt ügyintézéseken kívül Üzenetküldés menüpontban bármely egyéb témában megkereshet minket.
Társaságunk karbantartási kötelezettségébe tartozó vízfolyással, szerelvényekkel, mérőkkel kapcsolatos hibabejelentő vonalunk a nap 24 órájában elérhető. Ezen a telefonszámon kizárólag hibabejelentéssel kapcsolatos hívásokat fogadunk és csak a társaságunk illetékességébe tartozó hibákat állítjuk helyre.
Ha a munkatársaink a helyszínen megállapítják, hogy a hiba nem társaságunk karbantartása alá tartozó szakaszon van, vagy az ingatlanra történő bejutás nem biztosított számukra, kiszállási díjat számlázunk ki a bejelentők/felhasználók felé.
Hibabejelentő vonal
Mérőállását a nap 24 órájában bediktálhatja az online ügyfélszolgálatunkon és Otthon+ applikáción keresztül vagy a mérőállás bejelentő vonalunkon a diktálási időszakon belül.
Online ügyfélszolgálaton
Online ügyfélszolgálatunkon a mérőállás bejelentéséhez nem szükséges regisztráció, de regisztrációval természetesen egyszerűbb.
Mobil telefonról
Vezetékes telefonról
A gyorsabb ügyintézésért és a sorbanállás elkerülése érdekében kérjük foglaljon időpontot a kívánt ügyfélszolgálatra az alábbi gomb megnyomásával:
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől szerdáig 8-16 óra, csütörtökön 8-20 óra, pénteken 8-15 óra között fogadja hívását.
Munkatársaink ugyanazon adatokat látják, melyet az online felületen a regisztrált ügyfelek le tudnak kérdezni, és azzal megegyező időpontokat tudnak adni.
Minden készülékről
A Vízvonal telefonszáma mobiltelefonról is a 06 1-es előhívóval hívható.
20-as, 30-as, 70-es és egyéb előhívókkal a Vízvonal nem érhető el.
Az e-papír szolgáltatás bejelentkezéshez Ügyfélkapu regisztrációval szükséges rendelkezni.
Bejelentkezést követően először a címzettet kell kiválasztania: Fővárosi Vízművek Zrt., majd a Fővárosi Vízművek Zrt. nevével jelölt ügytípusok közül válassza ki az Önnek megfelelőt. A témacsoport mező a fenti két mező kitöltését követően automatikusan kitöltésre kerül. Ezt követően szövegesen begépelheti a társaságunk számára küldendő információkat, kérelmeket.
Kérjük, hogy amennyiben olyan megkereséssel fordul hozzánk, melynek érdemi ügyintézéséhez kitöltendő nyomtatvány is szükséges, akkor azt lehetőség szerint – a szükséges aláírásokkal ellátva – csatolja a bejelentéséhez. Nyomtatványaink erről az oldalról tölthetők le.
Elektronikus aláírással nem rendelkező lakossági ügyfeleinknek lehetőségük van elektronikus aláírást igénylő dokumentumot, az úgynevezett AVDH (azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés) szolgáltatással benyújtaniuk a https://niszavdh.gov.hu oldalon keresztül társaságunkhoz.
Társaságunk elektronikus ügyintés biztosítására kötelezett szervezet számára biztonságos kézbesítési szolgáltatáson keresztül is elérhető az alábbi azonosító adatok felhasználásával:
Hivatal rövid neve: FOVIZ
KRID azonosító: 207342199
Társaságunk SZÜF központi szolgáltatáson keresztül történő elérhetősége:
SZÜF-Magyarország.huAmennyiben levelet, dokumentumot kíván számunkra küldeni, kérjük, az alábbi címre postázza:
1397 Budapest, Pf. 512.